ترجمه انگليسي به فارسي ترجمه تخصصي متون ترجمه انگليسي به فارسي ترجمه تخصصي متون .

ترجمه انگليسي به فارسي ترجمه تخصصي متون

ديكشنري تخصصي ايرانيان

ديكشنري تخصصي ايرانيان

ديكشنري تخصصي ايرانيان با جامع ترين بانك كلمات تخصصي مختص به هر رشته در سايت ترجمه تخصصي ايرانيان بارگذراري شد.

يكي از مزيت هاي استفاده از ديشكنري آنلاين تخصصي، صرفه جويي كامل در زمان ميباشد. در گذشته براي پيدا كردن كلمات تخصصي ي هر زمينه بايد در مقالات معتبر و يا ديكشنري هاي كتابي قطور به دنبال يك كلمه مي گشتيم.

اكثر كساني كه به فكر استفاده از ديكشنري هاي آنلاين مي افتند،زمان كافي براي انجام مقاله ي خود ندارند پس به اولين ديكشنري آنلاين مراجعه ميكنند. در نتيجه كيفيت كارشان به حداقل ميرسد. اما در اين لحظه به راحتي ميتوانيم وارد سايت ترجمه تخصصي ايرانيان شويم و با خيال راحت كلمه ي مورد نظر خودمان را در ديكشنري آنلاين چك كنيم.

ديكشنري تخصصي ايرانيان با دسته بندي بندي در رشته هاي تخصصي مانند پزشكي، پرستاري، مهندسي برق، مهندسي مواد، روانشناسي، مديريت، حسابداري و... از مراجع و منابع كاملا معتبر مانند مقالات isi و يا ديگر مقالات معتبر جهاني ، ميتواند كمك بزرگي به جامعه ي مقاله نويسان و دانشجويان عزيزمان كند.

يافتن كلمات تخصصي امري مهم و گاه دشوار براي مترجمين ميباشد. در نتيجه براي ترجمه ي صحيح و اصولي يك متن بايد وقت و دقت بسيار زيادي صرف كنند تا طبق نظر مشتري امر ترجمه را انجام دهند.

تمايز ديكشنري تخصصي ايرانيان با مترجم گوگل (google translate) در اين است كه مترجم گوگل حتي كلمات تخصصي را به صورت عمومي و شكل همگاني آن كلمه ترجمه ميكند و قابليت ترجمه تخصصي را ندارد.

در مقابل ديكشنري تخصصي ايرانيان يك كلمه ي تخصصي را با توجه به زمينه ي انتخابي مورد نظر شما در دسته بندي هاي كلي (مديريت،فني مهندسي و...) و يا در دسته بندي هاي جزئي تر (مديريت جهانگردي، مهندسي عمران آب و...) كلمات را كاملا در شكل تخصصي و مورد نظر شما ترجمه ميكند.


برچسب: ترجمه ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۸:۴۱ توسط:تارا ايراني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :